två tjurskallars kamp

Svartsjuka är en hemsk sjuka. Det som är ännu hemskare är att vi trissar upp varandra. Säger han en sak, så kontrar jag med en annan. Det hela blir en ond cirkel. Jag vet att du inte vill höra om mina killkompisar. Varför kan jag inte förstå, vi har ju aldrig gjort något förbjudet. Dom råkar bara vara av det andra könet. Bara för att du inte klarar av att ha det så betyder det inte att jag inte har den förmågan.

Min svartsjuka går inte mot porrskådisarna eller vanliga skådespeleskor, utan till hur du berättar att hon var snygg, hade fasta bröst osv. Jag vill inte veta! Det är inte så jag sitter i en bubbla och tror att du aldrig tittar på någon annan än mig. Hallå? jag är inte korkad, klart du tittar, det gör väl för tusan jag också, men utan att lämna mina utlägg efteråt. 

Det som är bra är att vi pratar, så inget ligger och gror, men hur länge går det med denna kamp innan någon ger vika?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0