oh happy day

Idag är det en alldeles underbar dag! :) solen skiner och han valde mig! inte bara min kropp utan hela mig.

Jag var så rädd när jag frågade om han dejtade andra. vilket han inte gjorde. Efter ett tag kommer han med frågan. Vill du dejta andra? Jag svarar nej och han stämmer in.

Tar mod igen och frågar: Är du min pojkvän, och precis som jag sa det så lät som om jag var 10 och hade frågat chans. Vill du att jag ska vara det, kommer det från honom. Bara om du vill att jag ska vara din flickvän.

Sen låg vi där tätt och allt var fantastiskt.

(och ja, han ville det)

Kommentarer
Postat av: simone

sv: Tack så hemskt mycket :D Vad snäll du är!

2010-03-03 @ 08:34:14
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0