Varför ska man spela svårfångad...

Jag har inte förstått grejen med att spela svårfångad. Varför kan man inte bara höra av sig om man är intresserad. Visst jag kan förstå att man väntar en timme eller två, men när det kommer till att vänta ett dygn så förstår jag inte riktigt hur killar tänker. Är det något de får lära sig i någon skola. Hur man ska göra om man är intresserad av en tjej.

Ett, flirta med henne.
Två, fixa numret och hör av dig ganska snabbt.
Tre, Nu har du henne på kroken. Vänta då att höra av dig ett dygn.
Fyra, var nu ännu segare på att svara så att hon blir tokig innan du droppar bomben och hör av dig. Eller inte, beroende på hur intresserad du är.

Jag tycker vi ska protestera och svara så fort vi bara kan, om vi är intresserad alltså. Grejen är bara att då skrämmer vi väl bort de stackarna som faktiskt vågar skriva. Det här med dejting är komplicerat!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0