Whats so hard to understand?!

Jag kommer ALDRIG förstå mig på killar. Hur tänker ni/dem egentligen? När man pratar med sina killkompisar så fattar de direkt och jag förstår precis vad de menar. Men hur kan det komma sig att det inte går alls när man ska prata med en potentiell framtida partner, dejt eller liknande.

I detta fallet har jag tagit hjälp från en killkompis när det kommer till att ragga. Hans tips:
Killar är enkla, inte som tjejer. Vi säger det vi menar, och inte lindar in det.

När en kille hör av sig, man visar intresse på just det sättet ens killkompis sagt att man ska göra och det inte fungerar.

Ska detta vara så svårt. Är man intresserad hör man av sig, är man inte intresserad så hör man inte av sig och inger hopp i den andra och är man bara ute efter ett one-night så kommer man när det finns tillfälle. Man backar definitivt inte och sen inte svarar (speciellt inte om det är du som startat hela konversationen).. Vad är det som är oklart?!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hejsan!



förstår precis hur du menar :)



Vill du fräscha upp din blogg och få den mer personligare? Hör av dej till mej :)

Hoppas allt är bra med dej!

Menar absolut inget illa med min kommentar, men ibland kan det vara roligare med en personligare bloggdesign!

Kram

2010-02-01 @ 15:49:34
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0